خاطرات سفر به سنگاپور - قسمت اول

با اینکه ویزای سنگاپور را از قبل گرفته بودیم توی بازرسی گذرنامه در مرز کلی معطل‌مون کردند و بعد از چهار دفعه اثر انگشت گرفتن و یک عالمه سوال و جواب تکراری و الکی بالاخره مهر ورود را زدند. با این حال تجربه شد دیگه از مرز زمینی وارد کشوری نشیم!

از فرودگاه تاکسی گرفتیم و راهی هتل Conrad Centennial Singapore شدیم که جزو هتل‌های هیلتون و بسیار تمیز و زیبا بود. شانسی که آوردیم هتل درست روبروی مرکز خرید Suntec City Mall و Millenia Walk بود و این کارمون را خیلی راحت کرده بود.

و

چهارشنبه صبح بعد از خوردن صبحانه‌ی هتل که تنوع عالی‌ی داشت و معرکه بود، از این مدل اتوبوس‌های توریستی دو روزه گرفتیم و با خط سبز راهی شدیم و اولین مقصدمون پارک ارکیده‌ی بسیار زیبای سنگاپور بود.

با توجه به اینکه هتل در منطقه‌ی Marina Bay بود به جاذبه‌های توریستی سنگاپور خیلی نزدیک بود. اولین ایستگاه اتوبوس‌ها چرخ و فلک سنگاپور بود.

بعد هم در شهر گشتیم و توضیحات هر قسمت را شنیدیم تا رسیدیم به Singapore Botanic Gardens و ما قسمت ارکیده‌ها را انتخاب کردیم. National Orchid Garden بسیار بسیار زیبا بود و دیدن یک عالمه ارکیده در رنگ‌های مختلف واقعاً لذت‌بخش بود.

و

خلاصه که خیلی زیبا و دیدنی بود. البته فقط ارکیده اونجا نبودها!! راسو و این مدل حیوانات هم آزادانه در پارک حرکت می‌کردند.

بعد بدو بدو اتوبوس بعدی خط سبز را گرفتیم و رفتیم Orchard Road که یک خیابان بلند بالا با یک عالمه مرکز خرید بود. برای ناهار پیتزا خوردیم و کمی توی مال گشتیم. بعد از یکی دو ساعت با دردسر فراوان اتوبوس بعدی را یافتیم و برگشتیم سمت هتل‌مون. چون خسته بودیم و دیروقت شده بود کار خاصی نکردیم و همان حوالی هتل برای خودمون چرخیدیم و شام خوردیم.