هتل لاپیتا - Staycation

یکی دو هفته‌ی قبل با ماها و پدرش رفتیم هتل لاپیتا. یک شب رزرو کرده بودیم که می‌تونستیم یک روز از همه‌ی پارک‌های آنجا استفاده کنیم و یک شب و دو روز بمانیم. حدود ساعت 4 روز جمعه ماها و پدرش آمدند دنبال‌مون و دست جمعی رفتیم آنجا. اتاق را رزرو کردیم و بعد از استراحت کوتاهی راهی پارک آبی لگولند شدیم.

تا حدود 7 که پارک باز بود آنجا بودیم و انواع سرسره‌ها رو تست کردیم و لذت بردیم. بعد برگشتیم هتل یک دوش گرفتیم و آماده شدیم. اینبار رفتیم پارک لگولند. بابای ماها که خسته شده بودن یک گوشه‌ای نشستند و ما رفتیم Miniland. سری قبل نرفته بودیم. قشنگ بود و تقریباً کل جاذبه‌های دبی را با لگو در ابعاد کوچک ساخته بودند.

و

در مجموع قشنگ و زیبا بود و کلی لذت بردیم. بعد هم رفتیم آرش و ماها دو سه تا از بازی های لگولند را انجام دادند و از آنجاییکه همگی گرسنه بودیم راهی رستوران ایتالیایی Olive Garden شدیم.

به جز استیک‌ش بقیه غذاهاش معرکه بود.

بعد از آن دیگه بابای ماها و جلال برگشتند هتل. من و آرش و ماها راهی Motiongate شدیم و رودخانه‌ی خروشان را سوار شدیم. دیگه پارک کم کم داشت بسته می‌شد که برگشتیم هتل.

بابای ماها صبح پرواز داشتند که رفتند فرودگاه و ما هم بعد از صبحانه‌ی فصل در هتل رفتیم استخر. بعد از کمی آب بازی و استراحت، تسویه حساب کردیم و آخر هفته ی پر از فعالیت و خوب را به پایان رساندیم.